یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
جلسه ستاد هماهنگی استقبال مردمی از کاروان بازماندگان کربلای غزه

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم استقبال از کاروان ایستادگی و مقاومت روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ در میدان فلسطین تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جلسه ستاد هماهنگی استقبال مردمی از کاروان بازماندگان کربلای غزه با عنوان "با غزه تا پیروزی" بعدازظهر یکشنبه ۱۰ تیرماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که ابطحی رئیس دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی، نایبی معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌ های استان حضور داشتند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تهران افتخار دارد میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای فلسطین و غزه است و مردم انقلابی تهران از این بازماندگان شجاع و غیرتمند کربلای غزه استقبال خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مراسم استقبال از این کاروان ایستادگی و مقاومت روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه همزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی آمریکا ساعت ۱۷ در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برنامه های باشکوه ملت ایران طی ۹ ماه گذشته در دفاع از فلسطین افزود: حضور این خانواده‌ های شهدا برای اولین بار که بعضا ۷۰ نفر شهید تقدیم کرده اند ، فرصت مناسبی برای اظهار همدلی و حمایت همه جانبه ملت ایران از فلسطین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران از اقشار مختلف مردم تهران خصوصا جوانان و نوجوانان دعوت کرد همراه با پیام‌ های تبلیغی با حضور در این مراسم برای بار دیگر حمایت خود از فلسطین و غزه مظلوم را به گوش جهانیان برسانند.

مراسم استقبال مردمی از بازماندگان کربلای غزه در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha